כהן וגפני לחצו, כחלון התערב: 30 מיליון ₪ לניצולי שואה

טובת ניצולי השואה קודמת לכל. אסור לנו לאפשר מריבות על גבם של ניצולי השואה וחובתנו המוסרית לאפשר להם להזדקן בכבוד
איתי גדסי No Comments on כהן וגפני לחצו, כחלון התערב: 30 מיליון ₪ לניצולי שואה

בדיון שהתקיים אצל סגן שר האוצר התחייבה החברה להשבה לחתום על התחייבות שתאפשר את העברת הכספים לניצולים • החברה להשבת נכסי נספי השואה, התחייבה לחתום על התחייבות שתאפשר לאוצר להעביר את הכספים ל- 9000 הניצולים הנזקקים

טובת ניצולי השואה קודמת לכל. אסור לנו לאפשר מריבות על גבם של ניצולי השואה וחובתנו המוסרית לאפשר להם להזדקן בכבוד
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר האוצר, משה כחלון, החליט לשים סוף לעיכוב העברת הכספים לניצולי שואה נזקקים: בדיון שהתקיים היום בלשכת סגן שר האוצר, יצחק כהן, בהשתתפות נציגי הרשות לזכויות ניצולי השואה, אגף התקציבים ונציגי החברה להשבת נכסי נספי השואה, התחייבה החברה לחתום על התחייבות שתאפשר לאוצר להעביר את הכספים ל- 9000 הניצולים הנזקקים שלא קיבלו את המענק הרבעוני שלו הם זכאים.

באוצר מקווים שההתחייבות תינתן בהקדם כך שניתן יהיה לבצע את התשלום באופן מיידי. סגן שר האוצר, יצחק כהן: "אני שמח שהגענו לסיכום ויש פתרון עבור ניצולי השואה. חבל שההתחייבות של החברה להשבה לא הועברה קודם לכן".

שר האוצר, משה כחלון: "טובת ניצולי השואה קודמת לכל. אסור לנו לאפשר מריבות על גבם של ניצולי השואה וחובתנו המוסרית לאפשר להם להזדקן בכבוד. הכספים הללו שייכים לניצולים וככאלה אנחנו צריכים להתייחס אליהם".

מנהלת הרשות לזכויות ניצולי השואה, עפרה רוס: "אני מברכת על הסיכום. סוף סוף הניצולים יוכלו לקבל את הכספים שמגיעים להם. כולי תקווה שהתחייבות חתומה של החברה תגיע אלינו בהקדם האפשרי כדי שנוכל להעביר את הכספים".



0 תגובות